Oslo katolske bispedømme søker resepsjonist
Oslo katolske bispedømme har 25 menigheter og omfatter de 13 sørligste fylkene i Norge. Vi er 50 ansatte sentralt, og rundt 80 prester og lokalt ansatte i menighetene. Bispedømmet vokser raskt, og betjener langt over 135.000 registrerte katolikker fra mer enn 200 land. Resepsjonen i Akersveien 5 er for mange det første møte med bispedømmet.
Vår resepsjonist har fått nye arbeidsoppgaver, og vi søker hennes etterfølger.
Arbeidsoppgaver:
- Betjene resepsjon og sentralbord
- Bestilling av varer, bl.a. rekvisita
- Andre og varierte administrative oppgaver etter behov
Kvalifikasjoner:
- 2 -3 års utdanning ut over videregående skole, for eksempel administrasjon/service, og eventuelt økonomi eller språk
- Relevant erfaring kan erstatte utdanning
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
- God kunnskap i engelsk muntlig
- Kunnskap i andre språk, som polsk, litauisk eller spansk, er en fordel
- Gode IT-kunnskaper (Office-pakken mv.)
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Selvstendig og handlekraftig
- Meget god serviceinnstilling
- Forståelse for Den katolske kirkes oppgaver, og god kulturforståelse
Vi kan tilby:
- Faglige utviklingsmuligheter for den rette personen
- Et internasjonalt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kolleger
- Hyggelige lokaler sentralt i Oslo
- Lønn etter avtale
- Arbeidstid mellom kl. 8 30 - 16
Tiltredelse i august eller etter avtale.
Søknadsfrist: 5. september 2016
Spørsmål kan stilles til HR-leder Anne-Mette Ringdal tlf. 97 17 92 35 eller resepsjonist Iwona Hansen tlf. 23 21 95 00.
Søknad med CV sendes til Anne-Mette.Ringdal@katolsk.no